Monday, June 28, 2010

عکس بزرگترین توپ فوتبال دنیا

عکس بزرگترین توپ فوتبال دنیاعکس بزرگترین توپ فوتبال دنیا به مناسبت جام جهانی فوتبال و برد پرگل تیم ملی آلمان در مقابل تیم ملی ضعیف انگلیس در هزار عکس قرار گرفت، البته در فکر این بودم که عکسهای هشتپای آلمانی هارو قرار بدم که به شدت پشیمون شدم، دلیلشم این بود که موقع وبگردی دیدم همه سایتهای خبری و سرگرمی تفریحی از زاویه های مختلف برداشتن عکسهای این هشتپا رو در اولین صفحه سایتشون گذاشتند و این شد که تصمیم گرفتم عکس بزرگترین توپ فوتبال دنیارو براتون انتخاب کنم، تصمیم دارم از تصاویر غیرتکراری که از مسابقات جام جهانی توسط عکاس های خبره انداخته شده و خواهد شد چندین تصویر جالب گلچین کنم و در یک پست قرار بدم واگه تعداد عکسهایی که میخوام بذارم به حد نساب نرسه، تعدادی والپیپر بسیار با کیفیت از زیباترین شهرهای جهان که از کشورهای شرقی انتخاب خواهد شد در پست بعدی اضافه میکنم

No comments:

آپلود عکس